klinik Dr.azim.co

Soalan:Salam sejahtera doktor herba,saya fiza dari Ipoh perak,umur 20tahun dan masih belajar di universiti tempatan,saya ingin ber tanya dan ingin mendapatkan penerangan dari doktor tentang masaalah yang saya hadapi,Saya mempunyai seorang teman lelaki dan telah menjalinkan hubungan selama 2thn pada bulan Mac lalu,saya telah menjalinkan hubungan intim beberapa kali dengan teman lelaki saya tanpa memakai sebarang alat pelindung, semenjak melakukan hubungan intim yang terakhir,kitaran haid saya tidak seperti biasa,ini membuatkan saya sangat bimbang,saya telah membuat ujian kehamilan dan mendapati saya hamil,hal ini membuat kan saya sangat tertekan kerana saya masih belajar,belum berkahwin malah saya tidak mahu kedua ibubapa saya  saya,kecewa dengan perkara ini,mohon jasa baik doktor untuk memberikan pandangan untuk menyelesaikan masaalah yang saya hadapi ini.

Jawapan: Terima kasih kerana membaca blog dr.herba,saya berharap cikfiza dapat bertenang untuk mengelakkan tekanan diri, mengikut keterangan,cikfiza telah melakukan ujian kehamilan dan mendapati cik hamil, ada 2 perkara untuk menyelesaikan masalahnya,
(a)cik boleh meneruskan kehamilan dan melahirkan dan berkahwin
(b)cik boleh menggugurkan kandungan di klinik swasta atau menggunakan ubat/pil
mengikut keterangan cik,saya pasti cik membuat keputusan (b),cik boleh menggugurkan kandungan dengan kaedah vacium asciciation di klinik swasta jika cik berkemampuan,jika cik tidak berkemampuan cik boleh menggugurkan kandungan dengan pilcytotec(pilgugurkandungan),kedua-dua kaedah pengguguran adalah yang selamat dan berkesan,cik boleh membuat keputusan, namun jangan terlalu lama untuk membuat keputusan kerana kedua-dua kaedah untuk pengguguran ini hanya untuk kandungan 11minggu kebawah sahaja,semakin tinggi usia kehamilan, semakin sukar dan mahal untuk menggugurkan, dengan sedikit info ini dapat membantu cik untuk membuat keputusan dan menyelesaikan masaalah yang cik hadapi,kekal tenang dan kekal positif.

dapatkan ubat gugurkandungan autentic, dijamin keberkesanannya tanpa kesan sampingan,hubungi-0134854940call/watsapp


Comments

Popular posts from this blog

Cheras klinik wanita

infoubatgugurkandungan